طالما يوجد اختلاف فى تسمية محطة رمسيس للمترو تكون مبارك او الشهداء لية مانسميهاش شهداء مبارك ونخلص
ياترى الحكم الذى سيأخذة المخلوع انشاء اللة سيتم توريثة لجيمى؟
واحد محشش بيلف ورق عنب مع والدتة فقالت لة برافو عليك بتلف حلو قوى بس ياريت بلاش تلحسة بعد ماتقفلة ههههه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق